Widgets

Nuffnang !!! Nuffnang !!!

Ahh…leganya. Dah seminggu lebih tak jogging…lepas subuh tadi aku jogging seorang diri. Segala sakit kepala, pening2 dah hilang. Hurmmm, aku syorkan kepada korang gak agar selalu bersenam untuk jaga kesihatan diri. Aku taulah korang usahawan internet, duit masuk ribu riban.. tapi jangan duduk tercongah jer depan PC tu. Jaga kesihatan…kalau dah sakit, duit banyak pun dah tak guna.


Ahaha..itu bukan body aku yer. Tapi lebih kurang la..keke. Aku tau, lepas aku tulis post ini tentu ramai gadis2 yang ingin berkenalan ngan aku kan? haha..Just kidding. :D

Ok, badan dah sihat..hati pun dah seronok, hari ni aku ingin memberikan korang sebuah ebook percuma bertajuk : 4 Langkah Menjana Pendapatan Dengan Nuffnang. Aku bagi warning awal-awal, ebook percuma ini sangatlah tidak sesuai untuk mereka-mereka yang dah otai, atau mereka2 yang sudah menempelkan iklan Nuffnang di blog masing-masing.
Aku buat ebook ini atas dasar kemanusiaan sejagat dan ingin membantu mereka2 yang kurang reti sahaja. Aku dah bagi warning, kalau korang download jugak..aku takmau dengar korang membebel plak. ” Alaah, ebook ni xyah buat..basic jer.” ” Alaahh..ebook macam ni pun nak buat..” Aku xmo dengar macam tu ok. Niat aku ingin menolong sahaja.
Dalam ebook ini, aku ada terangkan langkah demi langkah bermula dengan :
1. Pengenalan kepada Nuffnang
2. Bukti-bukti pendapatan Nuffnang
3. Cara menempelkan iklan di blog wordpress dan blogspot,
4. Ebook yang menceritakan 100 cara menarik traffik (pelawat) ke blog korang.
Download di sini bagi yang berminat. Semuanya FREEEEEEE !!!
Bagi korang yang ingin memberikan ebook ini kepada pelawat blog korang, sangat-sangatlah dialu-alukan. Ambil sahaja link download di sini dan buat post baru kat blog korang. Juga, bagi mereka2 yang nak bagi kat kawan2 sekolah, sedara mare, pak cik makcik..juga di galakkan. Boleh la diorg menjana sedikit income dalam keadaan minyak petrol dan barang2 tengah naik ni..hehe.
Ok, aku chow dulu…nak siap2 pergi LCCT. Jumpa lagi…. :D

Dicopy straight dr http://blog.dinberamboi.com/ebook-percuma-4-langkah-menjana-pendapatan-dengan-nuffnang/

 hahahaha



    
Komen Facebook
2 Berikan komen anda

2 0 komen dari rakan facebook dan rakan blogger

ye dop perut awop g2?
bkn buncitt ker?? hahah

baru ingat nak ngorat awop td..hahah :p

Reply

yep...x caye ke ?...hahaha

sori..xleh ngorat shayer...shayer sudah d punyai oleh muncong! :P

Reply

Post a Comment

abam ming. Powered by Blogger.