Widgets

Talam Dua Muka

credit to this bro




" don't judge the book, by its cover "
Pegghhhhh...panas tol rase ari ni...sebenor nye dh lame dh tahan....huhh !
ade lg manusia jenis 

talam talam ni...isk3...mulut manis gile weyhh...start ari ni...aku nk blacklist la mamat sorang tuh...tegur tetap tegur...hehe...x kuase den nk melayan nyow...depan kite bukan main lg baek nye...suci sesuci lebaran kot...haha....tp...kt belakang..adoiii...parah..parah....

Awas jika anda seorang pemilik talam atau seorang peminat kuih talam kerana anda mungkin akan mempunyai dua muka.Oppss abaikan je itu sekadar gimik mukadimah tentang talam.Tapi bila sebut pasal talam anda pasti teringat pasal talam dua muka.

Biasanya talam dua muka ni sering di kaitkan dengan manusia yang depan cakap lain belakang cakap lain.Bila depan kita cakap kita semuanya baik baik belaka..suci je muka tapi bila kat belakang tikam kita sampai hancur.Tak sempat mengelak dah.

Orang seperti ini adalah sangat bahaya jika di buat kawan.Bila bila masa je dia boleh buat kita jadi tak keruan.Silap silap boleh bermasam muka dengan orang lain disebabkan talam mencanang cerita ikut skrip yang direka tanpa editor..huh.

Jadi dalam bersahabat biarlah jujur.Saling faham memahami.Jika ada yang tak puashati cakap depan depan.Jangan bikin cerita sana sini nanti cerita di sensasikan hati pun susah.


Tapi apa apa pun kuih talam sedap wooo..tapi jangan jadi talam 2 muka yang tak sedap..
~ mwahahahaha~




   
Komen Facebook
19 Berikan komen anda

19 0 komen dari rakan facebook dan rakan blogger

manusia ni memang banyak ragamnya. takpelah, biar la kalau mereka nak jadi talam dua muka ke apa ke..yg penting kt jgn ikut :)

Reply

@Cik Aish

yeahhhh..betul tuh cik aish....aper buleh buat daa....dpt member cm tu....sabor je la kn....hehe

Reply

talam dua muka ni ibarat gunting dalam lipatan..huh!!..

Reply

@umUMRA

sokong! sokong ! mmg x leh blah org cm tuh...pijak semut pom x mati .... ergghhhhh !!!

Reply

hahahahaha

Reply

@Anonymous

hahaha...suko pulok...bo la wt g tu nyo...

Reply

kene makan kaki bawu lerr best ! :) hihi

Reply

@k h a i r i y a h

opss...jgn ckp kuat2 tau khairiyah..talam tu ade kt cnie..bhaye..nnti die dgr...hik3...

Reply

paling benci dgn org talam dua muka ni.. dem~

hohoho

p/s dijemput tuk join ni yew http://syuwaistory.blogspot.com/2011/03/ga-lets-go-green-save-earth.html

Reply

@syuwai

ye la syuawai..sabor je la..kite same2 doa kn moga org tu dpt hidayah & insaf dgn sgle prbuatan nye tu..huk3

insyallah sy akn join...skrg bz dgn esimen lol.. :)

Reply

kalo da kompom perangai dia camtu..ko hempuk jer dia ngan talam..pastu bgtau dia kenapa ko hempuk dia pakai talam..hahaha

Regards,
-Strider-

Reply

@Mr Strider

sabor je la bro...nanti die nyesal r dgn sikap die tu...rmai dh yg x tahan...

Reply

bto pe yg awk tls 2..

sy ske part....

"Tapi apa apa pun kuih talam sedap wooo..tapi jangan jadi talam 2 muka yang tak sedap.."

sokong 120%,,hehehe^_^..xtau la org cmnie layak idop kt mn??klu lempa kt utan un, utan xnk kot..

**sowi,,termoody pak**

Reply

mmg pnh jmpe org cmni,,tp apa nk buat.dh mmg prangai die cmtu..yg pnting toksah kwn dgn dorang! choose kawe yg baik baik belako jahh! :D

Reply

@day_feda hahaa..chill ok..xmo mody2 tau... :P

Reply

@Pish bereh bohh....kemahh set kitow....hek3 :)

Reply

This is a very interesting site. The content is very informative and I am so glad that I dropped by. Thanks!

Reply

Post a Comment

abam ming. Powered by Blogger.