Widgets

makan free pepagi hari ...

 
pagi  yang amat indah di kuala lipis ... ahakkk ..
first day bg semester 2 Ijazah Sarjana Muda Perguruan ...
lapar perut wooo pepagi cam nih ... hahaa

alhamdulillah .. ari ni dapat makan free sempena pembukaan kantin aida ...
syok wooo dapat makan macam-macam tadi ... adoii la .. cabaran betul la bila nak diet nih ..
heheheee


lebih kurang macam ni la nasi yang aku makan tadi ... ayam 2 ketul aku baham .. hahaa ...
biasanya makan lauk telur mata aje ... favourite la katekan ... mwaahhhaaa~


kuih puteri ayu ... dap ermmm ... ummmm ummmm ...
hahaha ... tp kuih tadi kale pink ... ni pic aku amek kat google .. hihi
pagi td de nmpk someone bw kek ... comey la owg tu ... suke tgk owg tu ... kek pom suke gak ...
grrrr~

ape ape pom .. mekaseh banyak2 kat tokey kantin baru lah ... kami semua kenyang sgt pagi ni ...
alhamdulillah ... moga perniagaan makin maju dan rezeki akan bertambah melimpah ruah ... hihihi 






Komen Facebook
10 Berikan komen anda

10 0 komen dari rakan facebook dan rakan blogger

apa letak gamb mknn ni..adesss

Reply

uikkk sedap nye kuih puteri ayu tu...

Reply

owg pun makang gok tp xla byokkk gitu..isyhhh2...

Reply

huek2.. sukew tkg bwk kek ke.. hahaha

Reply

syazwan : mu tgh bw flight..gne nk kongsi..hehe~

cik aish : abes tu nk ltk gmbo ape ? hihi

sweet umi : mmg sedap x terkate la...peggghh... :)

lyiana : nawok r mkn ckit...dop caye x caye..ha3

diya : hak3...shuker..shuker...knl ke ? :P

Reply

mien pagi je ke?? bukan tengah hari td pegi lagi ke?? ahhahah

Reply

gadis : hahaa..mane p tengah hari...lentok tido atas katil time tu...maklum la...jdual dh mcm kt universitas skrg kn...hahaa

Reply

pasni jgn x melabur kat kedai makcik tu lak.......hehehe...

Reply

Post a Comment

abam ming. Powered by Blogger.