Widgets

Artis Lelaki Malaysia Paling Seksi 2011

20 Artis Lelaki TerSeksi di Malaysia. Senarai-senarai di bawah adalah mengikut ranking dari 20 hingga 1 ... Tak tahu lah mereka di nilai dari segi apa ... [source ]

20. Fizo Omar (pelakon)


19. Syamsul Yusof (pelakon/pengarah)


18. Aaron Aziz (pelakon)


17. Hans Isaac (Pelakon)

Jom lihat 13 lagi artis yang tersenarai ! =D

16. Andy Estranged (Pemuzik)


15. Ryzal Jaafar (Pelakon)


14. Hairul Azreen (Pelakon)


13. Hansen Lee (Model/ Penyampai TV)


12. Zach X-factor (Pelakon/Penyanyi)


11. Remy Ishak (Pelakon)


10. Adi Putra (Pelakon)



9. Zizan Nin (Pelakon)



8. Henry Golding (Penyampai TV/ Model)


7. Azlee Khairi (Pelakon/ Model)


6. Redza Minhat (Pelakon)


5. Amin Hayat (Penyampai TV)


4. Miller/Muhammad Suhaimi (Pelakon/Model)


3. Nazim Othman (Pelakon/Model)


2. Ashraf Sinclair (Pelakon)


1.0 Abam Ming ( Pendeta Bahasa )


1. Ashraf Muslim (Pelakon)


ehehehe ... korang perasan x yang sebelum ashraf muslim tu ... macam kenal je kan ? aku la tuh ...
ahaccckkk !!! Jom buat duit dengan modal rm20.00 di rumah ...
Komen Facebook
11 Berikan komen anda

11 0 komen dari rakan facebook dan rakan blogger

haha!! setuju yang 1.0 tu.. yang lain x mampu menandingi kehenseman dia tu.. huhu..

Reply

abam ming tu mai mn xtau..hahaahahah

Reply

@Mohd Khairi Khadzir hahahaha...gelak kuat kuat bro...

@yazidy waahhhhh..trimo qaseh ... perli tu bro ... hahhhahaaaa

@misznanarizal aihhh ... xkn x kenal kot ? =P

Reply

@cik najihah haha..saje je nak mencapub murahan ... :P

Reply

hahahha sesuai sangat ranking tu

Reply

@Edy Fee ahaha .. rileks bro .. saja boring2 ..

Reply

tak sangka pulak..byk mamat ensem kat malaysia ni..biasanya yg byk campuran yg hebat..

Reply

hahah lekat plak 1.0 tu,hikhikhik bravoo..:)

Reply

Post a Comment

abam ming. Powered by Blogger.