Widgets

Isyarat ketika nazak

REMUK...keadaan kereta mangsa selepas bertembung van dalam kemalangan di Kampung Tunjong, semalam. Gambar kecil, Junaidah Mohd Nor.

Kasih seorang ibu tiada tandingannya apabila seorang guru yang dalam keadaan tersepit dan nazak dalam sebuah kereta sempat menggunakan sisa kudrat yang ada bagi memberi isyarat kepada empat anaknya supaya keluar dari kereta, sebelum dia meninggal dunia dalam kemalangan, semalam.

Dalam kejadian kira-kira jam 7 pagi, di Kampung Tunjong di sini, Junaidah Mohd Nor, 44, yang dalam perjalanan ke Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Putera bagi menghantar empat anaknya ke sekolah, maut di tempat kejadian akibat cedera parah di kepala dan badan.

Seorang anak mangsa Natasha Juliana Mohd Nawi, 10, patah kaki dan tangan manakala tiga lagi, Nurul Julia Mohd Nawi, 17; Nabila Jasmi, 15 dan Nur Jaihan Afilin, 13, cedera ringan.

Kemalangan berlaku apabila kereta Proton Wira dipandu bertembung dengan van yang gagal dikawal akibat cuba memotong kenderaan lain.

Sebelum bertembung dengan kereta mangsa, van itu berlanggar dengan sebuah Perodua Kancil dan dua motosikal.

Al-fatihah ... Semoga arwah ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman ... insyallah ... amennnnn ... Jom buat duit dengan modal rm20.00 di rumah ...
Komen Facebook
1 Berikan komen anda

1 0 komen dari rakan facebook dan rakan blogger :

kasih ibu tiada tandingan..al-fatihah..semoga rohnya ditempatkan bersama org2 yg beriman..

Reply

Post a Comment

abam ming. Powered by Blogger.