Widgets

Hari Raya Aidilfitri Pertama 2011

 
 selamat hari raya kawan-kawan ...
mesti korang banyak amek gambarkan ... elehh ... 
jangan nak tipu la kan ... aku sempat snap 1 je gambar ri ni ...
heheehee ...


hari ni pergi beraya kat rumah grandma aje daa ... 
snap pic ni masa beraya tadi la ... 
kalo bawa moto ni kat maktab pom ok gak kan ? hehe ...

apa yang penting, tahun ni masih dapat lagi duit raya, hehe
k la ... selamat sambung beraya kawan-kawan ...
hati-hati di jalan raya ...

Komen Facebook
4 Berikan komen anda

4 0 komen dari rakan facebook dan rakan blogger

@Takashi Manganji huk3 ... kecik je bro .. tp mmg kemas la motor ni .. berkenan wooo .. hehe

Reply

Salam ukhuwah,
Salam Aidilfitri,
Salam Kemerdekaan.

Di bulan mulia, Syawal ini saya mengambil
kesempatan menyusun jari memohon maaf
kiranya ada salah dan silap yang mengguris
hati.. Salam kemaafan;

- ahsfantasy24.com.

Reply

@ahsfantasy24 Selamat Hari Raya Aidilfitri & Maaf Zahir Batin kak ayu !!! =D

Reply

Post a Comment

abam ming. Powered by Blogger.