Widgets

Selamat Datang ke domain baru mieneaststar.com ...

alhamdulillah ... hari ni tepat jam 5.15 petang hari ahad , blog aku dah maju setapak ... wuhuuuuu ... maju la sangatkan ... baru je upgrade ke domain Dot Com ... tau tak pe tu domain Dot Com  ? hehee ... alaaa, kan dulu blog aku ni macam ni mieneaststar.blogspot.com ... tapi mulai dari sekarang,  kamu semua taip je mieneaststar.com ... kamu pasti akan sampai ke blog aku yang mengarut tu .. hihihi ... domain Dot Com ni murah aje la bagi aku, rm30 setahun ... kalau kumpul rm1 sehari pom dah lebih kot nak buat bayar domain ni .. hahaaha ...  
[ alamak, dah terikut cara penulisan kat blog INI daa .. :P ]

aku beli domain ni kat sini la ... baek punyeww ...
Malaysia Cheap
Web Hosting

sapa2 yg berhajat nak ubah domain tu .. cuba la kat sini ... 
customer service memang tahap A !!!


Komen Facebook
0 Berikan komen anda

Post a Comment

abam ming. Powered by Blogger.