Widgets

DOWNLOAD FACEBOOK FOR ANDROID

Click to see larger images Facebook untuk Android menjadikan ia mudah untuk terus berhubung dan berkongsi dengan rakan-rakan. Update status saham dari skrin utama anda, berbual dengan kawan anda, periksa News Feed anda, mengkaji Acara akan datang anda, melihat dinding kawan anda dan info pengguna, mendaftar masuk ke Tempat untuk mendapatkan Tawaran, upload Gambar, pautan saham, periksa Mesej anda , dan tonton video.

Facebook rasmi untuk Android app merupakan cara terbaik untuk berinteraksi dengan Facebook pada smartphone Android anda. Antara muka pulih (yang hampir menyerupai aplikasi iPhone, kita mungkin menambah) membentangkan tujuh ikon untuk berita, profil, rakan-rakan, gambar, mesej dalam kotak, peristiwa (seperti harijadi), dan permintaan rakan yang belum selesai.  

Di bawah papan pemuka icon gelendong foto yang membolehkan anda sapu melalui thumbnail gambar kawan 'baru-baru ini dimuat naik, walaupun tidak ada konteks sekitar imej sehingga anda klik melalui halaman profil rakan anda. Namun begitu, anda tidak akan dapat untuk membesarkan imej sehingga anda klik sekali lagi.

Skrin permulaan adalah juga rumah kepada bar pemberitahuan yang meluncur untuk berkongsi berita terkini. Di samping itu, terdapat butang pintas untuk mengemaskini status anda dan mencari senarai rakan anda atau jadual Facebook global.

Walaupun kemas kini adalah satu peningkatan yang besar kepada pendahulu nipis ciri, kami masih mencari ke hadapan untuk melihat Facebook lagi menghalusi app.
 

Teruskan dengan rakan-rakan, di mana sahaja anda berada dengan Facebook untuk Android app.

Teruskan dengan rakan-rakan, di mana-mana jua anda berada.
- Kongsi gambar dan video
- Teks, mesej dan sembang
- Tahu siapa yang melihat mesej anda, dan yang tidak mempunyai
- Mainkan permainan
- Daftar ke tempat anda pergi
- Gunakan aplikasi kegemaran anda.


Komen Facebook
0 Berikan komen anda

Post a Comment

abam ming. Powered by Blogger.