Widgets

menyesal sudah tiada guna lagi . jadikan ikhtibar .

aduiiii ... habis terbang duit aku ni ...
baru je sekejap tadi p sedekah kat balai polis lipis ni ...
bayar kompaun speedtrap masa lalu lebuhraya karak tuh ...
malang betullah nasib .. 
kohor 'ser ken' la poket aku ni ...

resit bayaran saman speedtrap ... ketar tangan nak hulur duit bayar tadi ...
sayang gile habis macam tuh je duit .. jeng nguhhh ..
lepas ni aku bawa slow je la kereta ... malas nak laju-laju ni ..
biar la lambat sampai pom, asalkan selamat dan tidak kena lagi speedtrap ni ..
hahaha .. 

kamera polis sekarang makin canggih .. gambar ni siap ada warna lagi ...
memang jelas r nampak masa kat balai tadi ... hahahaha ..
tergelak jap aku dgn akak polis tu tengok kete yang kecil ni pom boleh kena speedtrap .. 
ceittt .. hahahaa ...
lebih 17km/j je pom, speed area tuh 90km/j , aku drive 107km/j ...
kecewa betull betull betulll .. 

pada kawan2 yang pandu kereta tuh, beringat la ye ..
 kan kene macam aku ni , baru rasa menyesal ...
hangus mcm tuh je duit ...

 
Komen Facebook
1 Berikan komen anda

1 0 komen dari rakan facebook dan rakan blogger :

Huhu. kete kecil pon power ape..

Jom join bloglist aku. asyik blog same je kat bloglist dah bosan la.. hahahaha :p

Reply

Post a Comment

abam ming. Powered by Blogger.