Widgets

Wanita Obesiti 324Kg Dinikahi Lelaki Tampan

Dari perut naik ke hati, Mungkin ungkapan sebegini kena pada pasangan kontroversi Susanne Eman dan kekasihnya, Parker Clark. Parker mempunyai hobi memasak, dan Susanne bertubuh sangat besar dengan otot lebih dari 300 kg:

Banyak orang ingin memiliki pasangan yang pandai memasak, kerana itu kelebihan Parker yang mampu menciptakan makanan yang lazat dan sehat, Susanne yang mengalami obsesi malah semakin gemuk karena hidangan yang dibuat Parker.

Buat Parker, mempunyai pasangan dengan
tubuh jauh daripada normal tak menjadi masalah. Parker mengakui dia lebih senang melihat wanita gemuk dan suka makan. Parker rajin membuat masakan untuk Susanne, dan masakan terhebatnya ialah spaghetti bolognese yang sangat disukai kekasihnya. Untuk sarapan, Parker buatkan Susanne bacon, kentang goreng dan roti bakar.

Wanita dengan dua anak ini juga mempunyai misi besar tentang berat badannya. Bukan untuk diet dan menurunkan badan, malah dia ingin menjadi manusia yang paling gemuk di dunia! Dari berat badannya yang kini 342 kg dan Susanne mempunyai target menaikkan otot tubuhnya sehingga 730 kg.





Komen Facebook
0 Berikan komen anda

Post a Comment

abam ming. Powered by Blogger.