Widgets

istanbul aku datang full movie 2012 | Sinopsis Filem

Sinopsis filem Istanbul Aku Datang

Istanbul Aku Datang mengisahkan pelajar kolej, Lisa yang mahu membuktikan dia mampu menjadi isteri baik kepada tunangnya. Ia termasuk sanggup terbang ke Istanbul untuk bertemu kekasihnya yang mengikuti pengajian dalam bidang perubatan di sana. Lisa pulak ingin mempelajari bahasa 2#$#@% .. german kot .. lupa dah aku ni tadi .. haha

Dalam pengembaraannya di Istanbul, Lisa dapati bukan mudah mencari cinta sejati hinggalah dia bertemu dan jatuh hati dengan seorang artis yang menetap di sana. Artis manakah yang dimaksudkan itu ? tengok la sendiri ..


Istanbul aku datang merupakan filem yang diarahkan oleh Bernard Chauly yang dibintangi oleh pelakon utama seperti Lisa Surihani, Beto Kusyairy, Tomok, Aizat dan ramai lagi. Pembikinan filem ini 100% di Istanbul, Turki. Filem ini juga dijangka menemui penonton pada tahun 2012 yang berkonsep romantik komedi.



Antara komen penonton filem Istanbul Aku Datang di Youtube
 
1.  Done watching Istanbul Aku Datang. Cinematography and soundtracks terbaik. Goodjob Bernard Chauly , thanks Rafidah buat skrip best mcm ni. Tapi yang tak best banyak berpeluk lah ~ [Ali Zaid Rosli]
 
2. Tapi aku tengok kat sini banyak elemen yang bercanggah dengan islam. Contohnya, tinggal sebilik dengan lelaki. Islam ada had pergaulan lelaki perempuan tapi cerita ni macam tak endah je. Lepas tu pasal gay. Diorang macam support gay rights pulak bila lisa kata 'sweetnyaaa...' dekat lukisan beto tu... 
 
3. "I sesat kalau you xda...." aku rasa kita akan sesat bila tak berpegang dengan Al-Quran As-Sunnah 
 
4. "U peluk I kat KL ok jer..itu lain ..kita kat negara org..negara islam plak tue.." nampak sangat KL teruk ..malaysia bukan negara islam ke...adeeiiii .. [mabyzone88]
 
5. bila dua hati sudah sebati , tak semudah itu untuk dileraikan . how so sweet . babak peluk2 tu tak bape suka , ingtkan citer ni tak buat aku nangis , sedih jgk ek , anyway sape yg upload ni thank you . xoxo NH
 [ nur haizah ]
 
6. Hm tapi apa jadi dekat Azad lpstu? Tak tunjuk pun. But... to me, Azad is more handsome than Haris. Tp Haris sweet kan? Haha, dia tak mintak peluang kedua mcm Azad, yahh. He was right. Bestlah jgk. Cuma dduk serumah tu mcm not naissss. Kekeke. Lisa comel sangat! Xx.
[ fraihanaesri
 
Apa komen anda pula ? 
 
Komen Facebook
1 Berikan komen anda

1 0 komen dari rakan facebook dan rakan blogger :

Download full movie Istanbul Aku Datang
http://bit.ly/SOswjS

Reply

Post a Comment

abam ming. Powered by Blogger.