Widgets

Lagu Tema Cyber Cafe | Gusttavo Lima 2011 Nova Música - Balada (tche tche rere) |

sedap sungguh lagu ni .. cik cik cik cik .. 
heheehehehe .. tenang rasa jiwa ...




Brazil, muzik, bola sepak. Tiga faktor yang berkait rapat antara satu sama lain. Sentiasa sebenarnya pemain Carioca melaksanakan dalam tarian sebenar, kedua-dua di dalam dan di luar padang. Pada masa lalu baru-baru ini yang pertama untuk melaksanakan dalam Romario muzik dan Bebeto Piala Dunia 1994, maka ia adalah giliran prestasi Edmundo, Ronaldo dan Ronaldinho. Akhirnya, semua pasukan Brazil kebangsaan, dengan Robinho di atas kepalanya, memberikan paparan kemahiran menari mereka dalam komersial televisyen popular.

Fenomena kedua, bola sepak dan penari, adalah nombor 11 daripada Santos, Neymar bahawa musim panas ini dicadangkan sebagai salah satu atlet untuk diikuti. Adakah dalam impazzando fakta pada Anda video Tube bintang Brazil yang menari kepada rentak apa yang berjanji untuk menjadi kata-kata hikmah yang baru musim panas: Balada GUSTTAVO LIMA. 

Adakah seberapa banyak 72 juta tontonan global di YouTube, lebih daripada satu juta pengikut di Twitter, rangkaian sosial yang digemari oleh pemain di seluruh dunia. Ini adalah nombor menarik yang mengiringi pelancaran di Eropah "Balada", melanda sensasi yang berpaling Gusttavo Lima nell'astro muzik Sertaneja nasen.

Seperti bintang awal Neymar, Gusttavo Lima adalah sangat muda dan hanya 22 tahun melihat merealisasikan impian mengejar sejak dia 9. Album sulungnya "Pencipta De Amores" (2010) telah disambut sangat mesra tetapi dengan "Gusttavo Lima dan voce" (2011) yang telah meletup, mendapat Platinum di Brazil dan menghasilkan hit besar sebagai "Balada", sebuah lagu yang dipilih untuk menaja Piala Brazil 2012.

Setiap kanak-kanak mempunyai impian: Neymar bermimpi jaringan Pele, Zico dan Ronaldo; Gusttavo Lima di sisi lain yang dianggap Toquinho dan Vinicius de Moraes icon. Kedua-dua akan untuk merealisasikan impian beliau untuk irama ... Balada!
Komen Facebook
0 Berikan komen anda

Post a Comment

abam ming. Powered by Blogger.