Widgets

Putera Raja Berwajah Tampan Dan Kaya Raya | Putera Hamdan | Putera Harry | Putera Felix |

5 Putera Raja Berwajah Tampan Dan Kaya Raya.. ( err sepatutnya aku calon ke 6 tu, tp biasala,. org cm aku ne amat2 merendah diri dan bersopan santun orangnyerr. kui3 perasan tahap cipan)
Berdarah raja, berwajah tampan, kaya raya, berpendidikan tinggi, dan mempunyai bakat-bakatistimewa, seolah-olah menjadi tokoh imaginasi yang banyak kita lihat di kisah dongeng-dongeng .Namun, tokoh-tokoh dengan gambaran seperti itu masih boleh kita temui di kehidupan nyata di eramoden ini.

Mungkin mereka bukan putera raja berwajah tampan berkuda putih. Putera -putera raja tampan di zaman moden seperti saat ini pasti akan lebih sering memandu Mercedes-Benz atau Ferrari di jalanan.

Berikut adalah5 PUTERA RAJA yang berwajah tampan di dunia

1.Putera Hamdan dari Dubai



Putera Mahkota Dubai, Sheikh Hamdan bin Muhammed bin Rashid Al Maktoum, atau Hamdan lahirpada 13 November 1982.

Selain terkenal dengan puisi-puisinya yang diterbitkan dengan Tajuk Fazza, Putera Hamdan dikenalisangat bergaya dan penunggang kuda yang handal.

Setelah menamatkan pendidikan di Rashid Private School Dubai, ia melanjutkan pelajarannya di Royal Military Academy Sandhurst . Kemudian, ia pun meneruskan kuliah di London School of Economics.

Putera tampan ini mempunyai hobi automotif, ia tergila-gila dengan Mercedes-Benz, Jeep, Porshe, Lamborghini dan Ferrari.

2.Putera Harry



Putera kedua dari Putera Charles dan Lady Diana yang bernama Henry Charles Albert David lahir pada15 September 1984. Setelah lulus dari Eton, dari Putera dPutera Charles dan Lady Diana inimenghabiskan masa di sebuah ladang di Australia.

Ia pun pernah melawat anak-anak yatim di Afrika Selatan dan meluangkan masa belajar polo di Argentina. Lalu, ia masuk ke sekolah tentera pada tahun 2005.

Kebelakangan, media telah memaparkan foto bugelnya yang sedang berpesta dengan teman-temannya di Las Vegas pada 19 Ogos 2012. Gambar ini bocor di TMZ.com, laman beritaentertainment di AS yang mempunyai penonton hingga 18.5 juta. Dalam beberapa jam, foto itumenyebar ke berbagai website seantero sejagad.

Dalam sehari saja, carian di Google untuk 'Prince Harry Naked' menghasilkan angka 68.300.000sedangkan carian 'Prince Harry Naked Pictures' mencapai 25.800.000.

Walaupun mudah untuk melihat foto bugil itu di internet, namun foto itu tidak boleh tayang di mediacetak dan televisyen
setelah pihak keluarga diraja itu menyebut memuatkan foto itu merupakan pelanggaran privasi Putera Harry dan bagi yang melanggarnya akan dihukum.

Kerana tingkah lakunya, putera ini ditawarkan untuk bergabung dengan sebuah rumah produksi filemporno dan promotor kelab striptis Las Vegas.

3.Putera Felix


Pautera Felix dilahirkan dengan nama Félix Léopold Marie pada 3 Jun 1984 di Bandar Luxembourg, Luxembourg. Lelaki kacak ini berada di garis kedua penerus tahta Luxembourg .

Meski hidup sebagai putera raja kedua terbesar di Eropah, ia tetap bekerja seperti masyarakat padaumumnya. Pada tahun 2005 ia bekerja di jabatan pemasaran dan hubungan masyarakat di sebuah syarikat event organizer yang berkaitan dengan sukan.

Sejak 2009 lalu, ia berada di Roma untuk menyelesaikan pengajiannya di Pontifical AthenaeumRegina Apostolorum. Putera raja ini mempunyai hobi main ski dan polo ini fasih berbahasa Perancis, Inggeris, dan Jerman. Ia juga mempelajari bahasa Sepanyol dan Itali.

4.Putera Pierre Rainier Stefano Casiraghi, Monaco



Putera Pierre dilahirkan pada 5 September 1987. Pierre adalah anak ketiga dari 4 adik beradik, putera dari Putri Caroline dan suami keduanya, Stefano Casiraghi.
Putera berambut ikal mayang ini meneruskan kuliah di Universiti Bocconi di Milan. Ia tinggal sendiri di Milan selama masa kuliahnya. Selama kuliah, Putera Pierre selalu menjadi intipan paparazzi dan media di Milan. Ia juga melakukan misi kemanusiaan bersama ibunya, Putri Caroline, ke beberapa daerah di Afrika.

5.Putera Carl Philip



Putera Carl Philip yang lahir pada 13 Mei 1979 adalah anak kedua dari tiga anak dan satu-satunya anak lelaki dari Raja Carl XVI Gustaf dan Ratu Silvia dari Sweden.

Putera tampan ini sangat menggemari kegiatan-kegiatan luar. Mempunyai hobi main ski dan bola sepak. Selain itu, ia juga tertarik pada dunia reka bentuk grafik. Bahkan pada ulang tahun ibunya, iamerancang cover CD muzik berjudul The Nutcracker yang hasil penjualannya disumbangkan keyayasan amal milik ibunya.
Komen Facebook
0 Berikan komen anda
abam ming. Powered by Blogger.