Widgets

www.theweeklypay.com adalah scam ? Bantu saya cashout dari theweeklypay.com

Ok, nampaknya ramai jugak yang kelihatan berminat dengan sebuah laman web yang dikatakan boleh menjana wang secara online iaitu theweeklypay.com ... mungkin benar dan juga mungkin palsu...

Baik .. cuba anda buat sedikit kajian tentang web tersebut di laman google.com atau sebagainya .. apakah hasil daripan carian yang anda peroleh tentang web theweeklypay.com ini ? Bagi saya, ianya seperti sebuah web yang direka untuk scam mereka yang ghairah membuat duit di alam maya..

Sebenarnya, saya juga telah mencuba menyertai pengiklanan di laman web theweeklypay.com dan sudah melepasi syarat minimum untuk mengeluarkan duit yang terkumpul tersebut. Namun, apabila saya melakukan proses cashout tersebut, saya diminta untuk menjawab satu bancian berbayar @ membeli nada dering, jika saya tidak silap la..

Di sini saya ingin meminta bantuan kepada sesiapa yang rajin nak tolong cashoutkan duit saya tu, sila komen di bawah ruangan komen ini.. he heeee ..

Jika anda rasa yakin dengan web theweeklypay.com ini ... saya minta anda cuba yakinkan saya juga kerana saya sangat was was ... ho ho ..

Komen Facebook
0 Berikan komen anda

Post a Comment

abam ming. Powered by Blogger.