Widgets

Kisah Seram Pengalaman Kaki Pancing Di Ganggu Makhluk Misteri | Kelab Joran Facebook


Share sikit yer. Pengalaman mancing malam kat sungai aku kena sakat. Ada benda terjun sungai depan aku,. Air berkocak tapi takde apa2 yg jatuh. Aku ragut joran terus lompat masuk kereta blah. Sampai tali pun aku lupa nak gulung. Ngeri siot. Memang aku blacklistkan tempat tuh. Korang pernah kena gak ker???



hahaha..blom ngeri g bang...sy kena lagi ngeri kot...pg mancing ngah ayah sy kat sungai..hutan terengganu..time petang..1st dok jauh2...ngah syok mmbangau..tiba2 mcm ayh sy ada sebelah..rasa mcm dia..so borak la.tp x pandang..tba2 rasa pelik..pandang2 xde orang...trus..lari naik pickup...buahahahaahaha..sampai skang teringat...



Penah skli kena masa ngail malam kat sungai ngn abg sy..joran menjunam tiba2..apa lg dgnn bgganya sentap la kuat2..hati pya syok layan tarik..ingt dh strike ikan besar..siap gelak2 g ngn abg bb yakin dpt ikan besar..sampu ja tepi tgok umpan perut ayam langsung xjejas..elok je..ikan pun xda...trus meremang bulu roma..apa lagi langkah seribu la...xkn lupa pngalaman tu..serammmm!


tmpat aku mngai plbgai bnda yunx kcaw smpy an rmai yunx tkt mngai mlm,xp aku nk cr rzki,aku xkcau dye,so aku arp dye xan kcau aku la..at sni byi mnngs la,pmpn gntung dri la,mnx tlng la,xp aku berserah pd allah agr dye xggu aku sdng cr rzki..rmai mmber aku pnh jmpa smpy dmm2..


sy pernah kena kat tasik pedu waktu air surut teruk sampai nampak kubur kt tgh tasik..sy ambik batu nisan buat tunku nak jerang air.. kul 2pg ada la sesuatu datang tepuk bahu 4kali.. sy ckp sy akan letak balik batu nisan tu.. lps tu ok je..



Hahha penah bro..Sy mancing dkt tasik jogging sblh kolam halim dkt subang..waktu tu pukul 3 pagi...pancing berempat....sy dok sorng2...tbe ada membe dtg..punya la sembang2 tp x pandang dia pn..ingt dia btol membe sy...secara tbe2 membe sy yg lain dtg dia ckp sy sembang dgn spe....perhh time tu seriau gilaa...amik mancing tros bla.....blik tu cte membe kata dia tgk sy khusyuk sembang..wakakak..sampai skrng x pegi dh tempt tuu



Nk kongsi jga lah..ada mber abg sya g mancing kt tndop jitra lma..mcing ikn keli guna prut ayam..lpas smua siap psang kail n upan pwut ayam tu..mber abg sya nie..dia ltak lah pwut ayam jauh skit pda dia..sbb kan bsuk..tgu stgah jam kmudian..dgar mcm owg duk bka plastik..tgk2 kak long kta..tgah duk diner dgn pwut ayam tu..perh mmg setap lah..


Pengalaman aku xseram cuma pelik je..aku mancing di sg jemaluang di mersing..aku teknik bottom..biar dlm stgh jam..snyp snyi.aku karau blik msin nk tgk umpan..nk tau pe jd..mata kail aku tegak mcm btg pensil..cantik je lurus mata kail aku tu..smpi skrg aku pelik..sp yg tegakkn mata kail aku tu..
Komen Facebook
0 Berikan komen anda
abam ming. Powered by Blogger.