Widgets

Emma Watson Tak Pandai Marah


WALAUPUN sudah 10 tahun melakonkan watak Hermione Granger dalam filem Harry Porter, rupa-rupanya Emma Watson mengalami masalah untuk memainkan emosinya lebih-lebih lagi bila diminta melakonkan perasaan marah.

Aktres yang kini menyambung pengajiannya di University Rhode Island, Kingston, Amerika Syarikat (AS) itu tidak menyangka dunia lakonan Hollywood yang disertainya sejak tahun 2001 tidak membantu langsung dalam kelas lakonan yang diambil.

"Guru lakonan saya berkata. Saya mempunyai masalah dalam menjiwai watak seorang pemarah. Dan saya hampir menangis ketika disuruh beremosi seperti itu kerana langsung tidak boleh melakukannya," katanya kepada laman portal aceshowbiz.com.

Tambah Emma dia juga mengakui bahawa dia sangat takut untuk melakonkan watak negatif seperti wanita seksi atau gadis nakal.

"Saya sering menyimpan emosi negatif di 'sebuah tempat' dan agak takut untuk 'mengeluarkannya.

" Dan jika saya membiarkan diri menjadi seksi dan kuat, terasa semacam pula dibuatnya. Bagi saya watak itu mampu menimbulkan perasaan yang aneh," ujarnya.

Emma Watson ni sama je macam aku ... x pandai marah orang .. orang je selalu marah kat aku .. heehe~
Komen Facebook
1 Berikan komen anda

1 0 komen dari rakan facebook dan rakan blogger :

tp dalam harry potter pandai pula bawak situasi marah..

Reply

Post a Comment

abam ming. Powered by Blogger.