Widgets

Jom kumpul duit raya ... RM20 Sahaja ...

Kalau anda join bawah saya, http://www.rm20segera.com/?r=abam+ming , bermakna anda perlu bayar pada saya, lepas akaun anda dah diaktifkan, anda pula promote macam saya.. just copy semua gambar dan ayat2 saya seperti dalam page saya...cuma perlu add seberapa ramai friend, dan tag mereka seramai yg mungkin.. friend kepada friend mereka juga akan melihat dan mungkin akan join bawah anda..

sesiapa yang join bawah anda pula akan bayar RM20 pada anda.. mudah kan? seorang join, maka anda dah dapat balik pulangannya.. mustahil dalam berpuluh2 orang anda tag setiap jam, seorang pun x join betul x? tentu ada yang berminat kan??


Tugas kita mudah.. hanya tag 30-40 orang setiap 1 jam atau 2 jam, terpulang pada masa dan keselesaan anda.. Lagi banyak anda tag, lagi masyuk lah.. tapi kalau boleh jangan tag orang yang sama setiap jam, sebab mungkin mereka tak suka.. jadi saya cadangkan kalau orang yang sama, anda tag setiap 3 jam ke atas, macam yang saya buat.. lepas tag je, dah tentu ada yang minta anda pm, sepertimana yang berlaku di fanpage RM20segera saya.. ... boleh dikatakan setiap jam ada saja yang minta saya pm.. tidak semua orang mempunyai pemikiran yang sama, ada yang tidak berminat, dan tentu ada juga yang berminat.. jadi jangan risau.. modal yang murah ni membuatkan orang tertarik untuk join dan x berat untuk membayar.. apalagi kalau ramai orang join bawah anda kan?

Modal hanya RM20.. usah lagi berfikiran negatif mengatakan anda tidak reti, anda tidak percaya dan sebagainya.. ramai yg dah berjaya. anda sendiri boleh search 'RM20' di facebook.. lihat betapa ramainya yang dah berjaya termasuk saya.. Alhamdullillah..


Setiap downline saya yang dah membuat pembayaran, saya akan sentiasa bantu mereka jika mereka memerlukan pertolongan. Ada satu tips RAHSIA yang saya ingin kongsi kepada anda, iaitu bagaimanakah begitu kerap sekali orang minta saya PM di page saya dan bagaimanakah mendapatkan downline seramai mungkin.. nak tau? apa lagi? jadilah downline saya yang aktif.. buat pembayaran segera, supaya dapat saya bantu anda jadi seperti saya!!

CARA NAK JOIN:

1. daftar di http://www.rm20segera.com/?r=abam+ming

-Pastikan upline (penaja) anda adlh sy ABAM MING, klu kuar selain ABAM MING, klik semula link ni, terus scroll ke bwh n klik DAFTAR PERCUMA RM20SEGERA

2. bayar RM20 ke MAYBANK 113015209176 (Muhammad Amin Shafiq)

3. sms sy (0196134303):

RM20Segera

username anda:
tarikh:
masa:
bank:

4. SELESAIKAN LANGKAH 3 utk pengaktifan. TQ




Uitt, takkan tengok je.:)

ianya BUKAN SKIM CEPAT kaya, tetapi ianya adalah satu alternatif untuk kita mencari pendapatan tambahan HANYA DENGAN MEMPROMOSIKAN LINK DIRI ANDA SENDIRI di dalam mana2 social networking yang anda join (Facebook, Myspace, Twitter, Tagged, Friendster dll.)
Komen Facebook
0 Berikan komen anda

Post a Comment

abam ming. Powered by Blogger.