Widgets

No Keyword Found ?

Apabila anda sudah mula dikenali dengan teknologi SEO yang anda dapat menyedari hakikat bahawa semua SEO adalah di antara kata kunci. Apa itu SEO lakukan adalah untuk mengoptimakan laman web untuk enjin carian dan memanjat melalui kedudukan enjin carian.

Pernahkah anda terfikir berapa kali anda menyebut perkataan kata kunci apabila anda bercakap dengan rakan atau di forum webmaster mengenai SEO? Mari kita lihat, kata kunci dalam tajuk, kata kunci dalam teks utama, kata kunci dalam nama domain, kata kunci dalam huraian, kata kunci di h1 tag, kata kunci dalam tag alt imej .. di mana-mana, ia membuatkan anda berfikir bahawa SEO adalah kata kunci manakala yang benar ialah SEO adalah amalan mengoptimumkan enjin carian untuk kata kunci yang diberikan dengan menggunakan teknik yang enjin carian seperti.

Tidak selalu kita berakhir dengan kata kunci yang betul, sebenarnya banyak kali kita menemui kata kunci baru yang menjalankan untuk laman web kami dan kemudian selepas kami melancarkan laman web. Kata kunci begitu pelik beberapa kali bahawa mereka tidak masuk akal, mari kita mengambil contoh istilah singkatan pemasaran enjin carian - SEM. Sekarang, jika kita mahu sasaran pemasaran enjin carian keyphrase sejak awal, kita akan mempunyai masa yang sukar kerana kata kunci tersebut adalah sangat kompetitif tetapi mempunyai lebih 1 juta pertanyaan. Kita lebih suka menargetkan kata kunci dengan pertanyaan yang lebih kecil dan kurang persaingan dan dalam kes ini yang akan SEM yang melakukan sedikit atas permintaan carian kata kunci 14k.

Dan kita rasa yang cukup kompetitif untuk kita juga jadi kita pergi lebih jauh untuk mencari kata kunci yang kurang kompetitif untuk penonton pemasaran enjin carian, yang akan Pemasaran SE yang tidak masuk akal (Search Engine Marketing) tetapi memegang pada kini, kata kunci ini hanya melakukan 51 carian pertanyaan sebulan, ini bukanlah apa yang kita mahu. Menggali lebih mendalam kita akhirnya mendapati bahawa kata kunci Pemasaran SEM mempunyai 109 pertanyaan bulanan. Ia mempunyai permintaan carian yang dua kali ganda lebih banyak daripada Pemasaran SE yang tidak masuk akal, manakala Pemasaran SEM sebenarnya bermakna "Search Engine Pemasaran". Sekarang anda mendapat apa yang saya maksudkan dengan kata kunci yang pelik kadang-kadang.

Tetapi, bagaimana untuk mencari kata kunci? Jika anda dalam niche yang sukar dan anda mempunyai masalah untuk mencari kata kunci yang sesuai untuk anda kerana kata kunci utama adalah terlalu kompetitif dan anda tidak mempunyai bulan-bulan atau bertahun-tahun untuk bersaing untuk kata kunci tersebut, anda boleh mulakan dengan kata kunci yang kurang berdaya saing ( seperti yang diberikan dalam contoh di atas). Tetapi bagaimana?

Gunakan alat kata kunci pemilih bebas seperti Tool Kata kunci Google AdWords yang merupakan alat yang berkuasa dan yang besar, dan lebih lagi ia adalah PERCUMA;) atau anda boleh menggunakan alat pembukaan kata kunci tetapi alat ini adalah tidak tepat. Kegemaran desktop kata kunci alat pemilih PERCUMA Saya adalah GoodKeywords.

Sebaik sahaja anda telah membuat keputusan yang alat untuk digunakan mencari kata kunci yang paling kompetitif niche anda (kami akan mengikuti contoh pemasaran enjin carian keyphrase). Masukkan kata kunci ke dalam alat pemilih kata kunci anda dan melakukan carian kata kunci. Alat kata kunci pemilih akan menunjukkan kepada anda satu senarai (sekurang-kurangnya dengan GoodKeywords) kata kunci, kata kunci utama yang dicari dengan jumlah pertanyaan yang dilaksanakan dan variasi untuk kata kunci tersebut dengan pertanyaan yang dilakukan.

Pilih kata kunci anda dengan berhati-hati, pastikan untuk memilih kata kunci yang sama sekali apabila anda akan mencapai matlamat dan mampu untuk memenangi pertandingan bagi kata kunci yang diberikan juga boleh menggunakan variasi dan meneruskan persaingan untuk kata kunci yang paling berdaya saing juga kemudian pada . Atau perubahan yang kedua, untuk memilih kata kunci yang di entah bagaimana boleh digunakan dalam kombinasi dan membuat kata kunci yang lebih. Beberapa kali ia adalah lebih baik untuk pangkat # 1 untuk 3 kata kunci yang lebih rendah berdaya saing dan bukan 1 kata kunci yang berdaya saing tinggi (mungkin tertanya-tanya apa palang pintu saya bercakap tentang?).

Ok membolehkan melihat lebih dekat kepada artikel ini dan lihat kata kunci yang telah digunakan

kata kunci dan kata kunci (88269 pertanyaan)
tiada kata kunci yang dijumpai (1762 pertanyaan)
kata kunci alat pemilih (1928 pertanyaan)
carian kata kunci (8117 pertanyaan)
alatan kata kunci (1641 pertanyaan)
tiada kata kunci (1625 pertanyaan)

Ini adalah beberapa kombinasi kata kunci yang telah digunakan dalam artikel ini dan semua bermula dengan keyphrase yang digunakan dalam tajuk kata kunci tidak dijumpai. Ia adalah lebih mudah untuk memulakan membuat kombinasi dengan kata kunci anda sebaik sahaja anda mendapat digunakan, pada mulanya ia akan sukar dan semua artikel anda akan kelihatan seperti spamming kata kunci, tetapi menggunakan betul kata kunci dalam ayat akan menjadikan semua benda-benda semula jadi dan lagi kepadatan kata kunci anda dalam artikel yang cukup tinggi.

Thats setakat ini tentang bagaimana untuk mencari kata kunci anda dan membuat kombinasi dengan. Mempunyai sesuatu untuk menambah pos saya? Feel free to comment i akan menghargai dan akan gembira mengulas kembali.

SUMBER
Komen Facebook
0 Berikan komen anda

Post a Comment

abam ming. Powered by Blogger.