Widgets

Khidmat Pembersihan Persendirian | Sakilla Hanis Mohamed


Assalamualaikum...

Alhamdulillah... Lewat sikit update! Tangan saya hari ni seharian pegang penyapu dan mop. Wasap dan call pun saya tak dapat nak jawab. Saya baru siap buat kerja bersih-bersih rumah dan mesin rumput kat tengah-tengah bandaraya Kuala Lumpur hari ni. Syukur dapat rezeki 3Ds hari ni. Yang paling happy juga, saya dapat share sikit rezeki hari ini dengan seorang adik kerja saya. Yang setia dengan saya susah dan senang. Dia mesin rumput saya buat kerja-kerja cleaner.

Ada tak kawan-kawan yang nak bantu saya lagi. Bagi saya buat kerja, kawan-kawan bayar upah. Kerja bersih-bersih rumah, taman, kolam.... Dan sebagainya. Jangan tanya saya ye pasal upah berapa. Sebabnya saya tak letak harga, berapa yang ikhlas kawan-kawan beri saya ambil je. Janji ada bahagian 3Ds saya. Tu yang buat saya paling gembira. Nak buat lebih pun boleh sangat. Landskap ke... Kerja civil ke. Boleh je. Call saya ye... Thanks kawan-kawan...😘😘😘 








FB : Sakilla Hanis Mohamed
016 3347929
Komen Facebook
0 Berikan komen anda

Post a Comment

abam ming. Powered by Blogger.